Kassan jäsenmaksut e-laskuna

Liiton jäsenet maksavat jäsenmaksuja vain liitolle

Valtaosa Terveydenhuoltoalan työttömyyskassaan kuuluvista henkilöistä kuuluu myös ammattiliittoon. He eivät maksa jäsenmaksuja kassalle, vaan ainoastaan omalle liitolleen, sillä kassaamme käyttävät liitot maksavat kassan jäsenmaksut jäsentensä puolesta. Näiden ns. liittojäsenten kassan jäsenmaksut kulkevat siis aina liiton kautta.

Jos olet Tehy ry:n, Suomen Toimintaterapeuttiliitto ry:n tai Suomen Fysioterapeutit ry:n jäsen, maksa aina liiton jäsenmaksut heidän ohjeittensa mukaisesti. Jos tarvitset lisätietoja jäsenmaksuistasi, ota aina yhteyttä oman liittosi toimistoon - älä työttömyyskassaan.

Pelkästään kassaan kuuluvien jäsenmaksut suoraan kassalle

Terveydenhuoltoalan työttömyyskassassa on yli 7.000 henkilöä, jotka kuuluvat pelkästään kassaan - kuulumatta mihinkään ammattiliittoon. Nämä ns. yksilöjäsenet maksavat jäsenmaksunsa suoraan kassalle. Kassan jäsenmaksua ei koskaan peritä suoraan palkasta, vaan siitä lähetetään aina lasku.

Jos kuulut pelkästään Terveydenhuoltoalan työttömyyskassaaan, voit nyt saada laskun kassan jäsenmaksusta e-laskuna. E-lasku tulee suoraan verkkopankkiisi, joten laskun katoamista tai unohtumista ei tarvitse pelätä ja viitenumerokin kirjautuu varmasti oikein.

Voit tilata e-laskun omasta verkkopankistasi valitsemalla laskuttajan nimeksi Terveydenhuoltoalan työttömyyskassa ja kirjaamalla yksilöintitiedoksi henkilötunnuksesi. Tarvittaessa saat lisäohjeita e-laskutilauksen tekemiseen omasta pankistasi (eri pankkien verkkopankit toimivat hieman eri tavalla).

Vuoden 2017 jäsenmaksulaskut on lähetetty
(lisätty 29.5.2017)

Jäsenrekisteriuudistuksen vuoksi vuoden 2017 jäsenmaksulaskut lähetettiin vasta 24.5.2017. Jos olet tehnyt e-laskutilauksen jo aiemmin, pitäisi vuoden 2017 jäsenmaksulaskun näkyä nyt verkkopankissasi.

Jos sait vuoden 2017 jäsenmaksulaskun paperiversiona, kannattaa e-laskutilaus tehdä, jotta saat ensi vuoden jäsenmaksulaskun e-laskuna.