Hakemusten käsittelytilanne

Toivomme, että vältät käsittelyaikaa koskevia tiedusteluja, jotta voimme keskittyä hakemusten käsittelyyn. Hakemuksen käsittelyn kiirehtiminen ei ole mahdollista. Käsittelyn etenemistä voi seurata etusivulla (www.tehytk.fi) olevasta tiedotteesta, joka päivittyy joka arkiaamu.

Oman hakemuksesi saapumispäivän voit tarkistaa WebKassan hakemusseurannasta, joka löytyy hakemukset -välilehdeltä. WebKassaan voit kirjautua jäsennumerollasi tästä linkistä https://webkassa.tehytk.fi

Huomaathan, että hakemuksesi ja sen liitteet tutkitaan hakemuksesi käsittelyn alkaessa. Jos hakemuksestasi puuttuu liitteitä, niitä pyydetään vasta käsittelyvaiheessa. Liitteiden pyytäminen hidastaa käsittelyä huomattavasti. Tarkista hakemukseen tarvittavien liitteiden luettelo täältä: http://www.tehytk.fi/fi/kassa/tyottomyys/paivarahan-hakeminen ja täydennä hakemustasi mahdollisimman pian, jos huomaat lähettäneesi hakemuksesi puutteellisena.

Kokonaan työttömien jatkohakemukset pyritään käsittelemään niin pian kuin mahdollista. Kaikki muut hakemukset (myös töitä sisältävät jatkohakemukset) käsitellään saapumisjärjestyksessä.